Sider

fredag den 1. maj 2015

Genbrugstema! Nogle skal jo købe og bruge kludene, som Danmark smider ;)

Mens Danmark er i fuld gang med at smide tøjet, så tillader jeg mig at tænke lidt frem. For der er jo også nogle, der skal købe kludene, før de bliver til rent guld for Røde Kors! Og her passer superblogger Christinas majprojekt perfekt ind!
For længe siden kom vi nemlig til at skrive om, at vi ofte kom til at købe stoffer i genbrugser - men at det kniber lidt mere med rent faktisk at få dem brugt.... Det skal maj måneds tema så hjælpe lidt på.
Da Christina skrev om temaet, tænkte jeg "åh nej, det rammer lige den dårlige samvittighed". Men så kom jeg til at gennemgå alle de ventende indlæg, der hober sig som kladder. Og jeg har faktisk været ret god til at bruge genbrugsstoffer den sidste måned!
Så spænd sikkerhedsbæltet - nu skal der vises frem. Til en start får du lige et foto af mit seneste projekt; nemlig denne taske, der blev færdig forleden. Der er faktisk også brugt stof fundet i genneren. Jeg siger bare ikke, hvad det er.... ;)
Cylindertaske, mønster fra Stof2000. Særskilt indlæg om tasken kommer senere på måneden ;)

1 kommentar:

  1. Lækker taske, er spændt på hvad den var i sit forrige liv ?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover