Sider

fredag den 1. juni 2012

Ooooog: Jeg er tilbage!

Puha. Det var ikke lige SÅ lang en pause, jeg havde tiltænkt mig fra bloggeriet. Men tiden gik og travlheden tog til - og pludselig var der gået præcis fire måneder.

Men nu er jeg tilbage! Og her i weekenden løfter jeg sløret for den væsentligste del af årsagen til mit fravær - nemlig indholdet af Det Store Projekt, som jeg har teaset til siden august sidste år. Jeg er nemlig færdig med at jagte regnbuen, og nu glæder jeg mig meget til at vise frem!

Og så lige en stor tak til alle jer, der ikke har mistet troen på, at jeg kom tilbage og derfor har været forbi trods pausen. Jeg har savnet blogland (men har ofte været på besøg hos jer andre) og glæder mig såmænd også til at vise Afrikanske Blomster frem (inkl. DIY) samt servietter fra det nyligt overståede bryllupskalas.

2 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage!!! Glæder mig til at lurer på det store projekt...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  2. Velkommen tilbage i blogland.
    Er da nysgerrig efter hvad du har fundet for enden af regnbuen :)

    Sommerhilsner
    Henriette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover