Sider

torsdag den 25. februar 2016

Dukkebleer


Sammen med bæreselen til dukken syede jeg også disse dukkebleer til niecens 4-års-gave. For det er da en essentiel del af at være dukkemor, at der er en ble, der skal skiftes.
Igen var det stof fra lageret - og jeg kan dermed sætte kryds ved nummer 2 færdige sag i #nytårsforsætsy20.
syede bleer til dukke
Desværre husker jeg ikke præcist, hvor jeg fandt mønstret på de fine bleer - men en søgning på Pinterest med "doll" og "diaper" gav flere fine muligheder. Øvelsen var så at prøve at ramme den rigtige størrelse, så bleerne vil passe niecens dukke! For at give mig selv mest mulig spillerum, lavede jeg velcroen forholdsvis aflang, sådan at der kan udvides eller slankes efter behov.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover