Sider

fredag den 18. juli 2014

BM: Dynebetræk - mens vi venter på Otto

Mens Dario Kamp-Otto (stavefejlen er med vilje, red.) lader vente på sig, fordi jeg lige skal have taget mod til at brodere øjne på det "lille" næsehorn, så får I lige et par andre dyr i mellemtiden. Her kommer nemlig et babydynebetræk, som jeg syede forleden.

Det er syet delvis efter endnu en af Laralils fremragende DIY'er, dog har jeg valgt, at der skulle være knaplukning i bunden i stedet for den usynlige lynlås. Det gav mig lidt udfordringer at udtænke det, men det endte med at blive, som jeg gerne ville have det. 



Jeg er ret tosset med piping for tiden, om end jeg er lidt spændt på, hvordan det er for Lillemanden at have den lidt skarpe kant fra tittekanten på sin dyne. Men nu skal det prøves - for det ser så pænt ud! Flere piping- og babyprojekter er på trapperne her i boys month, som jeg virkelig synes er skøn og byder på meget, lækker inspiration!

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover