Sider

mandag den 19. januar 2015

Stjernestøv i patchwork


Det blev en længere pause, jeg holdt fra blogland - og den lange forklaring er: Baby. Selv om han er et ufatteligt pragteksemplar, der altid er smiler, sover godt og spiser pænt, så stjal han alligevel al min december-blogtid. Lidt julegaver fik jeg dog nået (efter et decideret panik-anfald foran symaskinen 22. december) - dem viser jeg lige om et par dage.
Der, hvor der er sket mest fremskridt, er dog med mit reste-patchworkprojekt med stjerner. Her er bare et udpluk af de omkring 40 heksagoner, det er blevet til. Sammensyningen har jeg bestemt (og det er ikke sådan her), så nu skal der bare fart på derudaf. Det skal nok blive godt, tror jeg.

1 kommentar:

  1. Øj, hvor er de bare smukke, de stjerner! Wauw! Og tillykke med baby... bare det var mig!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover