Sider

søndag den 30. november 2014

Nye projekter2

Tredje nye projekt er endnu et strikkeprojekt, om end et noget lettere end Påfuglesjalet. Eller - det vil sige, at det er lettere teknisk. For tyngde-mæssigt ender det med at blive en tung sag, når jeg kommer lidt længere. Derfor glæder jeg mig over at have et rejsevenligt patchwork-projekt, samt et let og et svært hjemme-strikkeprojekt i gang for tiden. Jeg har det bedst, når jeg har noget at skifte mellem.
Målet er, at det skal blive en poncho som denne Frozen Ivy fra Garnstudio.
Garnet er - højt undtagelsesvist - nyindkøbt, da jeg ikke har så store mængder på lager. ÆgteManden lod det allernådigst ske (han fik det først at vide efter købet), for jeg fandt vanvittig billigt på et ophørsudsalg.
Jeg er allerede nået et godt stykke, siden dette foto blev taget for en uges tid siden, men der er godt nok mange masker, når hver eneste omgang er 400 masker, og halvdelen af dem er med mønster!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover