Sider

onsdag den 5. oktober 2011

Klumper i kommentarerne

Åhr - det er ikke bare mig, der de sidste dage har haft ualmindelig svært ved at få lov at lægge kommentarer hos folk. Også Gitte melder om klumper i Blogspot/Google, så man ikke kan lægge søde beskeder/sjove ideer eller bare rose folk for deres kreative evner. Det er møgirriterende.
Gitte spørger i øvrigt efter hjælp til at løse problemet. Men meget symptomatisk så kunne jeg ikke få lov at lægge en kommentar hos hende! Har oplevet det selv mange steder, men der er også enkelte blogs, hvor jeg kan kommentere som normalt. Er dog langt fra skarp nok til at se, hvad forskellen er!
For et par måneder siden gjorde min google-konto knuder, når jeg ville kommentere. Dengang hjalp det at lade være med at klikke på "forbliv logget ind"-boksen, når jeg loggede på. Men problemet er vist et andet denne gang...
Nogen, der ved noget? Og kan få lov at kommentere?

3 kommentarer:

  1. Jeg har oplevet det samme, men har nu downloadet Google Chrome som min nye internetbrowser og nu kan jeg skrive kommentarer hos alle, som før!

    SvarSlet
  2. nogen siger at det er nemmere hvis man har valgt hvor der kommer en popup som man kan kommentere i, men ved sørme ikke om det hjælper er altså irreterende at det skal drille sådanne

    SvarSlet
  3. Tak for tipsene. Jeg er dog ikke meget for at skifte browser - har alle mine feeds liggende i exporer. Har nu på et par blogs stødt på det bedste bud - for det virker! Man skal ind i funktioner og derefter internetinstilinger. Der skal man så sætte www.blogger.com på som et sikkert website. Siden jeg gjorde det i går, har jeg bare kunnet kommentere uden problemer!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover