Sider

onsdag den 12. oktober 2011

Skønne strimler stof

Forleden kom disse to skønne pakker ind ad døren til mig. De har været længe ventet - eller, jeg har i hvert fald længe gået og planlagt, at de skulle inviteres hjem og bo.
Og hvor er det skønt endelig at kunne byde dem velkommen! Jeg har ikke prøvet den slags "bali-pops"-pakker før - men det er jo et farveorgie uden lige - og så med så skønne prints.

Jeg siger ikke, hvad de skal bruges til. Det er nemlig hemmeligt et godt stykke tid endnu. Men jeg vil gerne vise frem af de smukke Treat-strips, når jeg får dem pakket ud, og de skal klippes. De farver er den helt rigtige kur at komme hjem til, når efterårets mørke og rusken har præget arbejdsdagen, tror jeg...

3 kommentarer:

  1. Hvor har du dem fra? Er lidt meget forelsket :)

    SvarSlet
  2. Hej Annemette! Det forstår jeg godt, at du er :-)Jeg har haft ledt flere steder i patchwork-netshops efter dem - men flere steder havde de kun den ene af pakkerne. Hos www.lequilt.dk fandt jeg dem begge.
    Er i øvrigt så småt begyndt at kigge på, hvad man kan lave med de hersens bali-pop-strimler - for søren, der er mange muligheder!!

    SvarSlet
  3. fede farver er også en anelse forelsket er bare en stor klovn til at sy desværre :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover