Sider

tirsdag den 4. oktober 2011

Nu skal de bare liiige være færdige

Det er store-kasse uge. Jeg skal nemlig have ryddet op i mine mange halvfærdige projekter - og det vel at mærke uden at starte nye!
Derfor: I denne uge er det forbudt at starte nyt. Punktum.
Der skal nemlig ryddes op - og sættes punktum. Punktum.

Der ligger et par niece-strømper, der liiige skal lappes. Hele to halvfærdige frøer, der bare liiige mangler at få øjne/hækles sammen. Så er der den ene taske i sølv, der liiige skal have foer og lynlås - og den anden taske, der også skal have samme behandling.
Ummidelbart bare et par småting, men når det kommer til stykket, tager det nok liiige lidt tid alligevel. Men nu skal det være.
Denne uge skal være en kassesucces! Og så kan jeg bagefter starte på alt det nye, jeg så gerne vil lege med...

1 kommentar:

  1. Det kender jeg godt (: det er også sådan jeg har det lige nu, så jeg har også lavet en liste over alle de projekter jeg har gang i, og så må jeg ikke starte på nye før jeg er nede på så mange at jeg kun kan tælle dem på 1 hånd (:

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover