Sider

mandag den 17. november 2014

Årets produktion af gaver


Det er på høje tid - og har faktisk været det noget tid - at komme i gang med årets produktion af gaver herhjemme. Derfor var jeg forleden dag i Stof2000 for at hente lidt nødvendigheder. Egentlig burde jeg jo slet ikke købe noget som helst, for jeg har stadig forbud mod at købe ting, men der manglede noget tilbehør, hvis det overhovedet skal blive til noget.
Lynlåse og piping med kobber, skråbånd i kraftig pink samt militærstof er blandt de ting, der røg under barnevognen hjem fra stofbutikken. Tingene skal dog bruges til vidt forskellige sager....



Jeg er så heldig at være tante til hele syv skønne unger og mange af dem skal (forhåbentlig og efter planen) have hjemmelavede sager. Dertil kommer et par sager til andre familiemedlemmer, som jeg naturligvis på ingen måde vil løfte sløret for endnu. Ideudvikling og planlægning har været i gang noget tid, men endnu er det ikke blevet til så meget.
Sidste år var produktionen forholdsvis intensiv i december, med både strik af halsedisser og syning af blandt andet svanevinger. Se evt. her, hvad det blev til.


Skal du lave gaver i år? Og er du kommet i gang, eller er du ligesom jeg "kun" i gang med planlægningen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover