Sider

torsdag den 6. november 2014

Pigeføljeton4: Tøj til build-a-bear

Enhver build-a-bear ejet af en pige kommer på et tidspunkt til at lege prinsesse. Så derfor skulle en af mine mange niecers bamse da også have muligheden. Faktisk ønskede pigen sig tøj til bamsen, fordi hendes storesøster tidligere havde fået dette, hjemmesyede sæt. Jeg havde dog lyst til at prøve lidt ekstra og gik på jagt i Hendes Verdens mange, udmærkede opskrifter til Build-a-bear.
Resultatet blev dette to-delte sæt ud fra denne model. Det hele lavet af ting, jeg havde liggende. Overdelen er af sølv-foerstof og en rest lyserød rib. Jeg lavede en fejl, da jeg skulle lægge den op for neden - men heldigvis har jeg en masse, fine pyntesømme på symaskinen, som jeg så kunne lege med. Det endte faktisk med at blive en rigtig fin løsning med stjernerne. Skørtet er lavet af lidt rib og så noget hologramtyl, som jeg fandt en rest af i Stof2000. Sidst, men ikke mindst har jeg klippet en prinsessekrone i mosgummi, som så blev limet sammen og fik en elastik i, så den kan sættes fast på bamseprinsesssens hoved.
Der var to sæt mere i gaven - de kommer den næste par dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover